Tuesday, April 22, 2008

Takdak Tajuk..

















Ni la orang sebenaq yang bercita-cita memajukan industri penternakan yang hangat diperkatakan sekarang.
Namun apa nak buat boss dia senasib dengan empat orang kat bawah tu.

Kawan-kawan dalam umno jangan seronok sangat kutuk kerajaan baru Selangor tentang isu 'ba alip ba ya' ni, orang dah tau semua walaupun tidak ada dalam media arus perdana, hampa saja yang buat-buat tak tau.

Macam jugala bila depa hina islam dan ulama', buat-buat jahil kononnya tak berdosala, orang nak bagi tazkirah depa kata menghasut, orang buat ceramah depa kata dok mengata kat orang. Tu yang payah...

7 comments:

Anonymous said...

Kepala butuh hampa.Yang karpal singh kata macam, macam hampa hangguk kepala ja.hampa peluk dakap lagi dia.Cakap tak serupa bikin.Inilah sikap org org PAS.Gajah depan mata tak nampak,kuman seberanglaut nampak sangat.PI MAMPUIH LA LAHANAT PAS

paklang lah said...

Nak marah pasai pa hampa yang dok gadai maruah bangsa, mencela islam, juai negara, raba bahu michele yeoh, lebih pelaq dari pelok karpal dan pegang babi

Anonymous said...

MMG DASAR ORG P A S TAKKAN MANGAKU KESILAPAN.DEPA SEMUA BETOI..ORG LAIN BUAT SEMUA SALAH.ORG MAKSUM LA KATAKAN.TAMBAH LAGI ORG UMNO.SEMUA SALAH.APA YG DEPA BUAT ORG UMNO KENA MENGAKU ORG P A S BETOI.DULU HAMPA PEMBANGKANG KAT KEDAH...LANI PERINTAH...TAHAN TELINGA LA KALAU KENA HENTAM PLK.BUKAN SENANG CEK AII NAK JADI PEMERINTAH...BARU HAMPA TAU..

PAS BUTUH said...

Pas mmg parti haram jadah..tak guna seduit.Reja minta derma.Pemimpin depa yg kaya..Klau kat Umno kata sanagt.pirahhhhhhhhhhhhh....

Anonymous said...

Pas parti islam.Parti yg baik.Sebab tu kita berkawan ngan semua org.Org umno ja yg bodo tak reti berkawan.Kami dengan babi pun berkawan.sebabtu pegang babi tak pa.peluk karpal pun tak pa.Jangan la raba michele yeoh...nanti kami stim..susah.budak tu takdak telinga.bukan dengaq kata.stim kalu dia naik la

pmerbok said...

Carilah salah kami, insyaAllah akan kami perbaiki dan kami dah jemu perkatakan kesalahan umno yg tak habis2 tu. Ingat kerajaan baru sekarang berkuasa untuk bongkar segala penyelewengan yg telah dilakukan pemimpin umno dulu. Strategi pertahanan yang baik adalah meningkatkan serangan balas.. Terbaru sebelum PRU sebuah syarikat milik kerajaan negeri menganugerahkan projek kepada sub kontraktor yang lebih tinggi dari harga kontrak yg diperolehi dari JKR yang surat tawarannya hanya baru-baru ini DITERIMA! Apa ni, cuba la mengaku salah kalau berani..

Dewan Pemuda PAS Kawasan Padang Serai said...

DPPKPS agak kesal dengan sikap sesetengah komentator yang suka 'baling batu sembunyi tangan' dalam meluahkan perasaan mereka. Sikap yang tidak bertanggungjawab ini mencerminkan diri kita dan apa yang ada dalam parti yang kita dokongi. Bahasa yang kesat dan berbaur lucah tak sepatutnya digunakan oleh mereka yang berakal.