Friday, May 9, 2008

Kes Murtad

Kalau tak salah dia ni Ahmad Jailani yang pernah dijemput menjadi khatib menyampaikan khutbah jumaat di Masjid Penghulu Him,Sg Petani dan antara yang selalu dijemput menyampaikan ceramah agama di sekitar Sungai Petani. Tentu ramai tertanya-tanya kenapa beliau menjadi pembela Fatimah yang sudah pun dibenarkan Mahkamah Tinggi Syariah Pulau Pinang kembali menganut budha. Kita nak tahu juga apa alasan beliau.

2 comments:

matsopi_taman ria jaya said...

jailani ni mmg aku paneh pon..mai beramah kat surau kat umah aku..leh cta benda2 lucah..aku xpaham la..macam juai agama ja dia ni..hmmm..

kakuzu said...

ya ka...tgk muka pun dah perangai dia mcm mn..mgkn ada tanduk dalam songkok yang kita x nmpak dengan mata kasaq...dia mcm mashitah la..yang tu simpan tanduk dalam tudung..hmmmm...